tiistai 13. elokuuta 2013

Leluraporttia

No nyt on sitten innolla kokeiltu leukadildoa. Hommahan alkoi niin että Neiti komensi minut polvillaan odottamaan, hän hieman laittautui ja minä alastomana pikkuinen innosta pystyssä odottelin. Sitten hän istui syliini ja hinkkasi itseään ihanasti minua vasten, kuiskaten korvaani että on ihanaa päästää minut iholle, muttei sisään.
Siirryttiin sänkyyn ja leukadildoa sovitettiin päähäni, lopulta saatiin hihnat paikoilleen ja leuassani törötti lasinen n. 10 cm pitkä ja aika paksu dildo, Neiti tuuppasi minut selälleni ja istui kasvojeni päälle. Tässä vaiheessa tuli ongelmia, koska dildo on lasia se ei taivu mihinkään, joten sen sisään saaminen tuossa asennossa tuotti hieman ongelmia. Hetken Neiti yritti, kunnes tuskastui siihen ja meni selälleen maaten ja komensi minut hommiin. Tässä asennossa se tuntui toimivan paljon paremmin, kun itse sain sitä paremmin ohjattua ja hallita työntöjä, nuolemaankin pääsi hyvin ja Neiti nautti, nautti oikeastaan todella paljon, koska tuli hyvinkin nopeasti. Tosin siinä oltiin kylläkin jo hankittu aikaisemmalla touhulla hyvä kiima päälle.

Mutta laite oli kyllä pienoinen pettymys, ehkä sen pitäisi olla pidempi ja joustavaa materiaalia. Selvittämättä on kuitenkin että sopiiko siihen meidän muut dildot, jos sopii, niin pitänee koittaa sellaisella isommalla ja joustavalla.

Samalla voisi tässä kertoa että Neiti on hankkinut tosiaan minulle fleshlightin, siis sellaisen purkin mitä saan panna: ) No tätäkin kokeiltiin tässä eräänä päivänä, tai siis Neiti kokeili, minähän olin sidottu ja hän sitä minuun käytti. Alussa oli liukkaria hieman liian vähän ja kitkaa ehkä jopa liikaa, asian korjaannuttua täytyy myöntää että se tuntui todella hyvältä. Neiti vei minut todella lähelle sen kanssa monta kertaa, ja lopulta oli tilanne se etten kestänyt kuin 1-2 vetoa ja olin tulla. Neiti nautti suunnattomasti tilanteesta ja antoi minulle lopulta jonkinlaisen turmellun orgasmin ja oikean orgasmin välimaastossa olevan nautinnon. Olin jotenkin niin kiimasta sekaisin etten oikein vieläkään osaa kuvailla mitä siinä tapahtui, mutta oikea orgasmi se ei ollut, sen tiedän. Joten tätä ko. laitetta voin hyvinkin suositella, ja nyt kun runkkauskieltokin on päättynyt, ehkä kokeilen sitä jopa aivan yksinkin joku päivä.

Niin ja kuitenkin jotain kiinnostaa, niin sitä laukeamattomuutta kesti sitten 25 päivää!! Joten kaikki vanhat ennätykset meni uusiksi. Ja laukeaminen tapahtui ihanasti Neidin sisään, hän on niin kiltti. Nyt on sitten ollut hieman hellempää ja olen saanut melkein joka seksikerralla. Eli odotellaan taas kun Neiti julmistuu, ja alkaa minua jättää ilman taas pidemmiksi ajoiksi. Tosin en valita kuitenkaan että saan tulla, se on hienoa, vaikka onkin kyse orgasmikontrollista niin ei kai saaminen ole kiellettyä, ja hän niistä edelleen päättää.

Sitä SB:n kommentissa mainittua orgasmin jälkeistä kidutustakin ohimennen kokeiltiin ja tunne oli todella hurja, pikkuinen yliherkkänä ja ärsykettä jatkettiin vain, joten en oikein tiedä mitä siitä sanoa, ei kauhean nautinnollista ainakaan. Paitsi tietenkin se oli nautinnollista että Neiti sen teki ja siitä minä nautin eniten kun saan olla hänen, ja päättää hän sitten mitä vaan kanssani olen hänelle kiitollinen.

Niin ja kiitoksia Tetrikselle maininnasta blogissasi, kannattaa muuten käydä hänen tekstejään lukemassa, hyvin kirjoitettuja mielenkiinoisia juttuja ja ajatuksia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti