lauantai 9. maaliskuuta 2013

Neidin viestiä

Sä saat julkisesti näyttää, kuinka pieni sulla on! Pistät kuvan tänne ;) Ja sun rangaistus siitä, kun et suorita sulle määrättyjä tehtäviä on oikeiden orgasmien muuttuminen turmelluiksi! Yhtä tekemätöntä tehtävää kohti kaksi o:ta. 

-Neiti


Tällaisen kommentin siis Neiti laittoi, eli pitänee laittaa kuvaa esiin, siitä voitte sitten kommentoida sen pienuutta.

Eli tässä se on edellisessä häkissäänCB6000, tämän jälkeen hankittiin se S - malli kun oli tuo aivan liian suuri minulle.

Ja tässä taas se yrittää isotella. Neiti varmaan voi kertoa mittojakin jos haluaa? Neitiä aina huvittaa kun se yrittää isotella. 


Tuo rangaistuskin on aika pelottava, voisin myöhemmin laittaa esiin meidän eilisen Skype keskustelun, siitä voitte sitten miettiä mihin minäkin olen itseni laittanut, ja kuinka hyvin Neiti minut on kouluttanut. Mutta nautin silti suunnattomasti tästä, ja tätä siis itse halusin. Nyt tosin Neiti taas ilmoitti ettei tämä ole mitään leikkiä ja ei missään tapauksessa tahdo tästä enään luopua, vaikka minä tahtoisin, niin hän yrittäisi minua ylipuhua jatkamaan. Mutta vielä ei ainakaan ole minulle tullut mieleen tätä lopettaa.

Niin ja nyt on tullut tonni täyteen kävijöissä, eli ilmeisesti tämä jotakuta kiinnostaa?


7 kommenttia:

  1. Tuossa ensimmäisessä kuvassa se kyllä on kaikessa pienuudessaan... Tekee mieli piiskata se isommaksi ;)

    VastaaPoista
  2. kyllä se ihan hyvän kokoinen minusta on... Kelpais alistuva mies minullekin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nöyrimmät kiitokset kommentista, mut meillä se Neiti on kyllä sitä mieltä ollut että pieni se on. Oletkos miehesi kanssa asioista jutellut?

      Poista
    2. Olen kyllä onnekas! Mulla on ihana alamainen.. se tarvii vaan ei-niin-hellää huolenpitoa ja mun tyydytys on taattu ;) Me ollaan mitattu pikku pippeli ja se jäi keskiarvon alapuolelle, siksi se onkin pikku pippeli! Mutta kun sitä vähän piiskaa, niin se kyllä kasvaa kiitettävästi ;) Toivon, että säkin löydät alistuvan kumppanin! Suosittelen!

      -Neiti

      Poista
  3. mun mies ei ole oikeen alistuva ku se ottaa sen itseensä niinku alistuminen tekis siitä vähemmän miehen... Mut kyllä hän multa anelee seksiä jos vähän aikaa pihtaan, mutta samalla pukeudun eroottisesti ja käyttäydyn vihjailevasti... (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä taas on hyvinkin miesmäistä tunnustaa se että haluaa alistua ja näyttää sen myös naiselle. Oikeastaan voisi jopa miettiä, että onko se alistuva joka oikeasti johtaa touhua. Kuitenkin hänen rajoilla mennään, mihin hän suostuu ja mistä hän nauttii. Eihän tällaista kukaan ihan vasten tahtoaan tee. Joten suosittelen edelleen vihjailemaan ja kokeilemaan, ja tietenkin keskustelemaan.

      Poista
  4. Nalkissa on ja pysyy ,se on runkkarille ihan oikein.

    VastaaPoista