keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Lukitus ja keskeytyksiä

No niin, eilen sitten tuli kuitenkin ilta ja suihkun jälkeen tuli sänkyyn komennus. Ihanan hyväilyn jälkeen sain kosketella neitiä hänen hivellessä minun pikkuista. Kiihotus oli valtava ja paine kova, kun edellinen ilta oli loppunut siihen ettei saanut tulla.
Käsky kävi nuolla 2 orgasmia ennenkuin edes sain kuvitella itselleni jotain. Innokkaana aloitin nuolemisen ja ensimmäisen orgasmin jälkeen otin toisenkin sormen avuksi ja työntelin sitä hänen ihanaan pyllyyn, sillä oli toivottu vaikutus ja neiti laukesi ihanasti toisen kerran.
Tämän jälkeen sainkin ihanaa kohtelua, loistavan suuhoidon ja sitten komennon käydä kontalleen. Tässä vaiheessa ensimmäinen keskeytys tuli lastenhuoneen suunnalta, jäin siis siihen pylly pystyssä odottelemaan kun Neiti hiljensi jälkikasvua.
Kun hän palasi laittoi hän uuden dildon valjaaseen ja alkoi sitä minuun sovittamaan, paine tuntui kovalta, ja hitaasti se lopulta minuun upposi. Tunne oli oudon kiihottava ja alistunut, hän aloitti varovasti minun panemisen, kiihdyttäen hitaasti tahtia. Alkoi tuntua jo todella hyvältä, hän pani minua ja välillä hyväili pikkuista piliäni, olin tulla siihen paikkaan.
Paneminen kesti ihanan pitkään ja olin pari kertaa mielestäni tulla jo ilman mitään kosketusta pikkuiseen. Aika jännä kapistus se uusi dildo ja harness-vyö. Hän vetäytyi minusta hiljaa ja kellahdin kyljelleni, hän hellästi minun pikkuista taas silitti, kovenin taas täysin, kunnes tuli seuraava keskeytys lastenhuoneesta, siinä vaiheessa itsellä meni fiilis ja nousin myös ylös.

Kävin pikapesulla ja tupakilla, palattuani otin automaattisesti vyöni, nyt siis pinkiksi maalattu, ja asetin sen paikoilleen. Neiti hymyili ihanasti vieressä ja kertoi kuinka olisi varmaan antanut minun tulla sisääni, mutta kun kerran laitoin vyötä jo niin antaa olla.

Ihana ilta kaiken kaikkiaan vaikka jäikin se purkautuminen saamatta, ja keskeytyksiä tuli. Mutta sen kanssa on elettevä kun on noita pikkuisia talossa. Nyt siis lukossa ja saa nähdä miten pitkään siinä menee, ehdotuksia sille voi antaa vaikka tuossa äänestyksessä, saa nähdä miten sen tulokset vaikuttavat sitten Neitiin.

Ohessa kuva uudesta lukon väristä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti