perjantai 27. syyskuuta 2013

Hieman pieleen

Testattiin roolileikkiä, ei oikein onnistunut kuten oltiin odotettu. Oli liian kylmä keli, joten jouduttiin hieman improvisoimaan ja touhuamaan kotosalla. Tämä latisti hieman tunnelmaa, mutta toteutettiin se silti, hieman naurunpidättelyä siinä tuli mutta kuitenkin saatiin jotenkin tarina alkuun ja ehkä se jatkuukin vielä?

Lyhyesti voinen kertoa että meidän leikki on seuraavanlainen: Neiti on saanut peräänsä ahdistelijan joka häntä seurailee ja lähettelee törkeitä sposteja, uhannut panna Neitiä ja ottaa tämän omaksi huorakseen. Lisäksi uhannut että se on ainut kun panee Neitiä ja pikkumunaisella miehellä ei ole häneen enää oikeutta.

Ideana tämä kiihotti meitä molempia tosi paljon, ja tarkoitus oli että kaappaan hänet autoon kesken lenkin, ja vien metsään pantavaksi, josta sitten hänet löydän, mutta kuten sanoin tämä kylmä keli esti toteuttamisen. Joten leikimme että tämä ahdistelija tulee ja ottaa hänet meidän kotona, joka siis jotenkin onnistui, mutta ainakin minua hieman häiritsi tuttu ympäristö, ja eihän kotona saanut otettua edes järkeviä kuvia, joten niitä ei nyt tule julkaistavaksi. Piru sentään, ku olisi metsään päässyt, olis varmaan saatu hyviä luontokuvia.

Tässä leikissä siis yhtyy toisaalta meidän molempien perverssit fantasiat, Neiti otetaan väkisin ja minulta kielletään Neidin paneminen, koska häntä panee joku muut :D Siis molemmat voittavat, nyt kuitenkin tässä muiden kiireiden takia on tämä taas hieman painunut unholaan, mutta ehkä tässä vielä herätään tähän uudestaan.

Tässä nyt tällainen lyhyt tilannekatsaus.

1 kommentti:

  1. Me kans ollaan mietity roolijuttuja. Mä kans tykkään et jotain ahdistelu juttuja. Mä muuten puhuin miehelleni et tykkäisin jos mua sidottaisiin vähän siis tarkoitan ihan vähän. Katsoin mitä sidonta juttuja mitä olisi myytävänä. Mieheni kuitenkin päätyi ostamaan käsiraudat ja olen ihan mielissäni niistä kun ihan rauhallisesti olisi kiva kokeilla. Olen niin iloinen kun mieheni haluaa olla se ketä määrää ja mä haluan olla alistettava.
    Sipuli-80

    VastaaPoista