sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Täällä taas

Laitoin tuollaisen kyselyn tuohon että kiinnostaako ihmisiä tätä lukea. Päivitystahti hiipui kun on kaikkea muuta niin paljon, ja tuskin se tästä ihan kamalasti paranee, mutta pyrin silti jotain aina kertomaan meidän seksuaalisuuden tutkimisesta.
Orgasmejakaan ei ole päivittetty, koska niiden merkitys tavallaan katosi kun kerran en ole ollut lukittuna. Sen voin kertoa että niitä on tullut kummallekin useita viikossa, naiselle tosin huomattavasti minua enemmän.

Tänään Äitienpäivän kunniaksi laitoin itseni lukkoon, ja annoin avaimen pois. Se on piilotettu johonkin, illalla on tarkoitus sitoa Neiti kiinni ja hän päättää orgasmien määrän ja laadun, sekä ihan oman mielensä mukaan, että selviääkö avaimen paikka minulle ollenkaan. Jotenkin ei malttaisi odottaa iltaa...on ihanaa sitoa hänet ja tuottaa hänelle useita orgasmeja, tosin en koskaan ennen ole sitä tehnyt kun olen lukossa, mahtaa olla ahdasta lukossa vielä tänään. Ja tosiaan en tiedä mitä tuleman pitää minun osalta, ainakin hän tuolta pihalta viestittää että on ihanaa kun olen taas lukossa, eikä osaa vielä sanoa mitä hän päättää, hän siis osaa todellakin pelata tätä peliä, pitämällä lukittua kivasti jännityksessä.

Ketään ei muuten kiinnostanut viimeksi kuulla hänen sitomisestaan enempää, kertooko se siitä että tätä lukee vain alistuvat miehet ja dominoivat naiset :)

1 kommentti:

  1. kyllä kiinnostaa lukea. Mobiililaitteella en kyennyt kyselyyn vastaamaan.

    VastaaPoista